Reklamacije

Prilikom preuzimanja pošiljke molimo Vas da u prisustvu kurira proverite svoj paket. Ukoliko na njemu ima vidljivih oštećenja (pocepani delovi i ugnječenje) paket ne bi trebalo da preuzmete. U ovom slučaju molimo Vas da nam odmah pošaljete e-mail-a online@pollino.rs  sa:

  • Brojem primljene Račun-otpremnice
  • Imenom i prezimenom
  • Kontakt telefonom
  • Razlogom odbijanja pošiljke

 

U najkraćem mogućem roku obavestićemo Vas o daljem toku reklamacije, tj. zamene.

Ukoliko ste primili pošiljku i nakon otvaranja pakovanja ustanovili da isporučena roba oštećena, nesaobrazna naručenoj ili podaci na računu nisu odgovarajući, molimo Vas da nas, najkasnije u roku od 24h od trenutka prijema pošiljke, pošaljete e-mail na online@pollino.rs sa:

  • Brojem primljene Račun-otpremnice
  • Imenom i prezimenom
  • Kontakt telefonom
  • Razlogom Reklamacije ili zamene proizvoda

 

U najkraćem mogućem roku, a najkasnije u roku od 8 dana od dana prijema reklamacije, pisanim ili telefonskim putem odgovorćemo vam na izjavljenu reklamaciju tj. zamenu i obavestićemo Vas o daljem postupanju. Rok za rešavanje reklamacije je 15 dana od trenutka prijema iste (izuzetak su nameštaj i tehnička roba, kada je rok za rešavanje reklamacije 30 radnih dana).

Prilikom rešenja Reklamacije, ukoliko je odobrena, imate mogućnost:

  • Zamene za isti proizvod
  • Zamene za drugi proizvod
  • Povraćaj novca

 

Pravo na reklamaciju imate ,od trenutka isporuke pošiljke, u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača (Sl glasnik RS 62/20144)

Prilikom evidendiranja Vaše Reklamacije, na mail će Vam biti poslata Dokumentacija vezano za povraćaj robe koju reklamirate. U pitanju su dokumenta POVRATNICE ili dokumentacija za POVRAĆAJ NOVCA koja će se u našem sistemu voditi pod određenim rednim brojem. U obavezi ste da navedenu dokumentaciju ištampate, popunite, spakujete sa Račun-otpremnicom i robom koju reklamirate. U skladu sa dogovorom sa našim sektorom reklamacija o vremenu preuzimanja pošiljke od Vas, pošiljku će preuzeti kurirska služba Daily Express o trošku Pollino-a. Tek kad se pošiljka sa reklamiranom robom vrati, ukoliko je reklamacija odobrena i opravdana, biće Vam  odgovoreno u skladu sa Vašim zahtevom za rešenje Reklamacije:

  • Zamenom za isti proizvod
  • Zamenom za drugi proizvod
  • Povraćaj novca

 

U svakom momentu možete dobiti pomoć i informaciju od naše korisničke podrške putem telefona 011/2443-178.

 

Reklamacije zbog nesaobraznosti robe

Postupak reklamacije proizvoda zbog nesaobraznosti ugovoru, koja se pojavi u roku od dve godine od dana isporuke proizvoda potrošaču, se vrši na način opisan u delu Uslovi korišćenja i prodaje“.

 

Ukoliko se na kupljenom proizvodu pojave neusaglašenosti u smislu odredbi Zakona o zaštiti potrošača, molimo Vas da nas obavestite telefonom ili putem e-maila na online@pollino.rs 

 

NAPOMENA: Potvrdom porudžbine, klikom na dugme POTVRDI, saglasni ste i sa uslovima reklamacije.

 

 

Uvek Vaš...